ssundklinnea

Av Linnéa Sund - 4 augusti 2013 21:59

Haft mysig helg, igår åkte jag, brorsan å min Älskling upp till Sundsvall åkte bussen 8.25 upp dit åså åkte vi hem med mamma å Marcus :)
Var till hööks å köpte ridbyxor och ridskor, köpte även en vinterjacka till Daisy och en leksak :-) sen gick vi runt i olika affärer å kika lite, sen var vi till Ikea å kolla oxå! :) åå vad jag vill flytta hemifrån å inreda lägenheten som jag själv vill ha den, myysigt! :) iaf så var vi till ö&b å kolla lite köpte en leksak till Daisy där oxå :-) sen gjorde vi väll inte så mke mer där, åkte hem å var hemma sen resten av kvällen :-)

Idag så vart jag väckt av Engla som ringde å fråga om jag ville med å åka båt, så jag å Daisy följde med :) hon tyckte de var ungefär lika hemskt som å åka bil x) iaf så åkte vi ut till nån ö, de tog väll ca 30-40 min å åka dit å då gasa Vi på oxå, var där hela dagen sen åkte vi å kolla på ett annat ställe som var alldeles bredvid den ön Vi var på :-) var riktigt mysigt å åka båt å vara där på ön :-) har ju aldrig åkt pappas båt som han har nu har aldrig ens suttit i den x) å det är andra sommaren han har den nu, så de var första gången idag ^^

Hare bäst :*

Daisys vinterjacka :')

Daisy brukar inte tycka om att bada, men idag gick hon i självmant :)
Min fina flicka <3

Av Linnéa Sund - 29 juli 2013 17:27

Red ju islandshäst idag, kom hem för ca 1,5 timme sen :) red i 2 timmar, skit mysigt å riktigt mysiga ridvägar där, på slutet så red vi till nått vatten ställe då hästarna fick svalka sig lite myysigt! :)
Hästen jag red var typ svett fux å hette Gloria,' varför jag valde henne var för namnet ;) å den som Fanny red såg ut som Bailey därför hon valde den ;) men den Mamma hade var nog sötast den va minst å den va skäck. :)

Nu snart ska jag mamma engla å kke joel iväg å käka, vart vet vi inte riktigt än.. Men de märks väll :)

Av Linnéa Sund - 29 juli 2013 08:46

Vaken nu redan, ska iväg å rida islandshäst med mamma. Hoppas jag får den vildaste! :D älskar när hästar är galen!! ;)
Iaf så ska vi åka runt halv 11 - 11 och Daisy ska vara hos mormor och morfar medan vi är borta :)

Nu ska jag å Daisy ut å gå. Hörs senare byee :)

Min lilla mys vovve <3

Av Linnéa Sund - 28 juli 2013 18:18

Tältade inatt med Gustav Dennis å Findus och Daisy såklart! Hade 8mans tältet, tror inte grabbarna tyckte de var så roligt å sätta upp tältet, men de blev bra iaf å tog inte så jätte lång tid å sätta upp de heller. Hade de mysigt, satt å grilla lite korv o sånt åså kom matte dit en sväng, jag Dennis matte å Gustav badade,det var jätte varmt i vattnet, Daisy badade oxå! :-) Sen satt vi å grilla lite marshmallows å hade de mysigt, sen drog matte hem å vi gick å la oss å snacka sen kom Simon å Westby dit men dom var dit i 5-10min bara oxå drog dom sen.
Hade de skit mysigt iaf å vi ska tälta nå mer innan skolan börjar igen å då blir de fler nätter!

Imorn ska jag Mamma å Fanny iväg å rida islandhäst. Ska bli super kul! :-)

Ha de bäst :*

Tältet var inte riktigt klart när jag knäppte

Av Linnéa Sund - 23 juli 2013 14:06

Jag å Daisy slängde oss in i duschen, hon behövde de verkligen efter igår då hon tog ett glass lock till en mcflurry från donken å blev alldeles kladdig i ansiktet.. Så både hon å jag är ny duschade å nu ligger vi å glor på tv å ska snart ut å busa lite :)

En blöt å ny duschad vovve. Daisy <3

Av Linnéa Sund - 20 juli 2013 00:26

Kan inte sova å jag ska upp i tid imorn för å åka på dop!

Idag va vi till Henke(mina kusiner far) å fira honom för han fyllde 40 år.
Daisy passade på å skaffa en ny kompis. Blixten, en av deras katter ;)

Nu ska jag försöka sova om jag ska orka upp imorn! :)

Godnatt! :*

Av Linnéa Sund - 19 juli 2013 13:19

Var ett tag sen jag skrev något här.!
Ska verkligen försöka skärpa mig å bli mycket aktivare här!
Iallafall så går allt jättebra med min lilla tös, allt går bara framåt åtminstone sakta men säkert! Vi tar allting som de kommer och i Daisy takt, annars blir hon bara stressad och panikslagen och vi måste börja om. Så just därför tar vi allting i hennes takt då hon mår som bäst av de och tycker allt är mycket roligare då! :-)

Igår fick jag hämta min nya mobil som jag beställde i onsdags! Det blev en Sony Xperia L och jag är super nöjd med köpet än så länge!

Annars så rullar livet på å jag mår toppen bra! :-)
Ni får gärna kommentera vad ni vill läsa om så jag vet vad jag ska skriva! :-)

Världens finaste skrutt, Daisy <3

Av Linnéa Sund - 24 juni 2013 15:41

Haha måsta lägga upp bilden på brandbilen. De gick ju brandlarm när vi hade varit där i ca 10-15 min så alla fick springa ut åså regnade det. Men vi behövde bara stå ut i ca 5 min ;) bilden längst ner är ronja och linda som dansar ;)
Detta är dock inte alla bilder jag hade tänkt lägga upp, men de kommer fler en till bildbomb sen.