ssundklinnea

Alla inlägg under november 2013

Av Linnéa Sund - 27 november 2013 08:53

Började med en promenad imorse, gick hemifrån Gustav å hem till mig med Daisy :-) senare blir de lite städning å få de fint till jul! Å sen åker jag ner på stan med Tommy å köper julklapp! :-) har bara 3 st kvar :-) eller har fler oxå men jag vet vad jag ska köpa till dom ;-)

Daisy fick springa lös en sväng oxå! :-)

Tröttis efter prommisen! ;-)

Av Linnéa Sund - 22 november 2013 09:27

Hoppade igår, med bästa kiwin ofc! ;-) det gick såååå himla bara! Det har nog aldrig gått så där bra, helt seriöst! Bästa krutov! Han är fått en ny sadel som sitter mycket mycket bättre och han verkar må mycket bättre nu oxå! Nu kan han röra sig som han ska, så han inte sliter fel på kroppen! Det gick iaf bäst! :-*
Är ledig Idag så blir nog en sväng upp till tjurhagen idag oxå, så Daisy får springa å busa i snön! :-)
Är så lycklig med min fina ögonsten! Å såå glad att jag var å hämtade henne, min fina tjej! Och det värmer lite extra i hjärtat när jag ser vilken stor skillnad det är på henne idag jämfört med när jag hämtade henne, och att jag ser att hon trivs med mig å tycker allt å såå roligt! Å speciellt nu när snön är här, så skulle jag kunna stå å kolla på henne i flera timmar å le när hon busar å gör sina tokigheter! ;-)


Livet är på topp nu iaf! :-)

Tjurhagen, knäppte den dagen innan snön kom! :-)

Tjurhagen! :-)

Av Linnéa Sund - 20 november 2013 16:53

Äntligen är snön här! Å Daisy fick sitt första möte med snön idag! :') dock är de ju inge mycket snö.. Men snö som snö ;)

Måste kolla vad de är för något ;)

Sen kan man springa å leka ;)

Haha, roligt med snö iaf ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards