ssundklinnea

Alla inlägg under juni 2013

Av Linnéa Sund - 24 juni 2013 15:41

Haha måsta lägga upp bilden på brandbilen. De gick ju brandlarm när vi hade varit där i ca 10-15 min så alla fick springa ut åså regnade det. Men vi behövde bara stå ut i ca 5 min ;) bilden längst ner är ronja och linda som dansar ;)
Detta är dock inte alla bilder jag hade tänkt lägga upp, men de kommer fler en till bildbomb sen.
Puss! :*

Av Linnéa Sund - 24 juni 2013 15:02

Min fina lilla valp har blivit jätte busig, kaxiga å duktig!
Hon ska busa hela tiden, skäller lite då å då för å visa att hon bor här så passa er ! ;) haha.
Hon kan sitt och ligg nu, hon har lärt sig de jätte fort, ligg lärde hon sig på bara en kväll!
Även att peach har lärt henne smitta från gården igenom buskarna i ett litet hål -.-
De är dock väääldigt drygt! Men säger ja till henne då ja ser att hon är påväg ut så drar hon inte så hon är ganska duktig på å lyssna hon lyssnar oxå om jag säger åt henne att stanna eller komma, fast när man ropar på henne att hon ska komma så är hon lite jobbig för hon stannar å tittar på mig men fortsätter endå att gå iväg -.- fast de var ju mycket värre förut.
Men hon har lärt sig såå himla fort å jag är så nöjd med henne!

Älskar valpen! <3


Gör ett nytt inlägg med en bildbomb!
Puss :*

Av Linnéa Sund - 16 juni 2013 19:31

Haft en riktig toppen helg!
Först student i fredags, å så bal igår! :D Tack ALLA som har varit med och firat oss (mig, syrran och kusin!). Och tack till ronja, geten och johan för en riktigt trevlig kväll på balen igår, oförglömlig helg!
Även tack till alla från klassen för 3 härliga år tillsammans, hoppas vi fortsätter hålla kontakten och träffas något!

2 bilder på hur jag såg ut igår på balen! Kommer en bild bomb sen något tag från både bal och student!

Av Linnéa Sund - 13 juni 2013 10:54

Hahah, lilla Daisy börjar bli lite kaxiga iallafall när vi är hemma och de kommer någon som hon inte har träffat/känner igen då börjar hon skälla å hålla på. Nyss när mamma sprang nerför trappen så satt daisy å kolla en stund sen börja hon skälla ^^ min kaxiga lilla valp ;)

Hon har iaf blivit jätte duktig! Iallafall om hon själv får komma fram och hälsa på folk och ta de i sin egen takt, som hon har fått göra hittills. Jag har även lärt henne sitt nu oxå, så vi ska börja träna på ligg nu :)

Av Linnéa Sund - 13 juni 2013 08:40

Ligger i sängen just nu å ska snart gå ut med valpen min. Igår eftermiddag/kväll var vi hos pappa och käka eftersom alfred (min bonus brorsa) tar studenten idag :) Grattis och lycka till !
Imorn tar vi studenten! :D min klass börjar hemma hos mig med champagne frukosten, kl 7.30, sen ska vi vara på skolan kl 9.30 för "mingel fikat" där sen ska vi vara i ett klassrum och få betygen sen kl 11.30 tror ja? skulle vi vara i aulan för rektorn ska väll prata osv. Sen kl 12.15 rör vi oss ner till glysis för att sen kl 12.30 går vi tåget! Kommer bli så jäkla grymt! :D min bebi ska sova hos gustav, fast jag vill ha henne :-( men kan inte. Buhu, men får träffa henne på dan endå så :) ha de gött så länge :*

Av Linnéa Sund - 9 juni 2013 20:37

Valpen får mig verkligen å tänka på annat, hon har blivit jätte duktig på bara några få dagar, hon lär sig snabbt att allting inte är så farligt å läskigt som de verkar ;) hon hade ju iprincip aldrig varit ute då jag hämtade henne, så hon var väldigt blyg i början men hon lär sig fort :) hon hade bajs som hängde i tovor bak på rumpan. Hon hade legat i sin avföring och har utslag på magen. Hon hade de inte så jättebra där. Hon hade inte ens ett namn så jag döpte henne till daisy (eftersom hennes syster är peach och i mario heter prinsessorna så) och samma dag/kväll lärde hon sig att hon hette daisy, lyssnade jättebra på de, hon är så duktig, & som sagt hon lär sig fort och har börjat blivit väldigt busig nu då hon känner mig, tycker att nästan allting är kul, har inte börjat tränat sitt, ligg osv. Hade inte heller tänkt att göra de förens hon har blivit bättre.
Hon är världens underbaraste flicka, och jag älskar henne såå mycket! <3

Daisy är en blandras mellan papillon och powder puff, hon är ca 16 veckor, hennes syster är Peach son jag är hundvakt åt ibland. Daisy är världens underbaraste hund! Jag älskar henne såå himla mycket! <3

Av Linnéa Sund - 6 juni 2013 10:14

Var ju med peach ett tag igår sen drog till linn å var där ett tag borstade peach drygt -.-' ba'fatt hon var så fjantig.. vid halv 6 var vi upp till håsta å kolla på en valp :') hon följde med mig hem, så hoppas ja får behålla henne för mamma! Just lovin' the dog <3

Say hello to my little puppy!
- Daisy <3

Av Linnéa Sund - 5 juni 2013 10:21

Har fått börja vare hundvakt åt linns nya valp, hon är hur söt som helst! :') hon är en blandning mellan papillon och powder puff, ca 16 veckor och hon heter peach :') urgullig är hon!
Hon är hemma hos mig just nu medans linn är i skolan, :-)
Jag är ledig idag och är de fram till studenten ! :) klagar ju inte ;) man hade väll hoppats på mycket bättre väder än de här skit vädret iaf! Men de vänder väll nu snart endå å blir varmare :)
Imorn ska jag kke följa med linn ut till saltvik å antagligen longera en häst som jag kke ska rida lite oxå, för hon är tydligen lite knäpp å rida å jag älskar när hästar är knäpp å hittar på tok lite då å då :) ska fortsätta mysa med lill skrutten nu! Hörs hej :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards