ssundklinnea

Alla inlägg under augusti 2013

Av Linnéa Sund - 31 augusti 2013 19:41

Hade en riktigt trevlig kväll/natt igår. Började hemma hos mig med lollo Gustav och ronja, käka kräftor, räkor och paj + drack massa gott! :-) senare så kom Dennis findus och isak förbi å kolla lite, Dennis å findus drog ganska fort men isak stanna tills vi drog ner till stan å skulle på manis. Träffa på massa folk på manis ronja bjöd mig på en öl åså satt vi å prata å sånt, hade de riktigt roligt, trevligt och mysigt. Tack alla som gjorde kvällen så bra igår! :*

Ronja & Sara :)

Av Linnéa Sund - 29 augusti 2013 15:23

Fyllde 20 år igår! :) först vare skola, lärarna (Maggan å Birgitta) kom å sjöng när jag å ronja skulle plugga åså hade dom med sig kladdkaka så de blev fika då på morgon, å sen efter vi slutade så drog jag å ronja på systemet ^^ hehe. Sen drog jag hem å sen vid halv sex kom de massa folk å fira mig.
Jag fick grejer tills jag flyttar hemifrån, pengar åså att jag å Daisy ska börja på valpkurs! :D (om de finns plats) dom visste inte än för de va någon som kke skulle hoppa av å då får jag å Daisy den platsen, så hoppas don hoppar av ^^
Hade en superbra födelsedag, och imorn ska jag ronja gustav å kke geten äta kräftor å grejer å sen utgång! :D

Ligger i sängen just nu med världens huvudvärk så ska försöka sova en stund nu åså Åre hoppning ikväll! :)

Hare bäst :*

Av Linnéa Sund - 25 augusti 2013 22:01

Jag och Daisy skulle vilja gå på antingen agility kurser eller oxå rallylydnads kurser. Dels gör att ha något och göra, för att träna och stärka självförtroendet på Daisy. Men vet inte vad som är bäst eller vad som skulle passa oss bäst. Vad säger ni som håller på med agility och rallylydnad vilket av dom alternativen skulle ni rekommendera? Vad är roligast/bäst? Vilket får man verkligen ut någonting av? Behöver tiiips! Tack!

Av Linnéa Sund - 22 augusti 2013 20:48

Har äntligen suttit på hästryggen igen! Sååå underbart! Krutov är såå duktig, älskar hästen! ?

Började även skolan idag! Är så himla taggad på å plugga upp alla ämnen som jag har IG i, känns som de här kommer bli ett bra år!

Ligger å myser med en av mina finaste ägodelar, snart börjar serien som jag har kollat på nu mån tis å ons broadcurch (stavning) heter, en serie i endast 8 delar som jag kan rekommendera er att kolla på, den är jätte spännande. Tycker jag då iaf ;)

Taggar om till en ny dag i skolan imorn. Godnatt alla vänner och ovänner, glada och ledsna, trötta och pigga ;) :*

Av Linnéa Sund - 19 augusti 2013 08:33

Har varit i Stockholm hela helgen med pappa, Stina, Joel, Engla Alfred och Alva. Gustav var hundvakt åt Daisy. Åkte på fredagen runt kl 8 på morgonen, var nån gång mellan halv 12-12. Åkte till hotellet i solna centrum (park Inn by radisson) checkade in, gick upp på rummen å lämna väskorna, sen åkte vi till globen och åkte skyview, riktigt häftigt var det, fast jag tyckte dock att det var lite läskigt pga höjden.(har höjdskräck) efter vi åkt den så gick vi runt å shoppa lite, Vi käkade oxå innan vi drog oss vidare för vi skulle åka båt,blev dock ingen åktur för när Vi kom dit så sa dom att båten hade gått sönder. Då gick vi å tog nånting å dricka och satte oss ute på en brygga i solen, mysigt! Runt kl halv 7 ca så åkte vi tillbaks till hotellet å fixa oss lite för å åka på restaurang hard rock café riktigt mysigt ställe, ganska högljutt men riktigt mysigt. Vid halv 10 så gick vi därifrån å åkte tillbaks till hotellet, somnade inte för ens efter 12 nån gång. Lördag gick vi och åt frukost vid halv 9, sen åkte vi till skansen akvarium vid 10 var där till ca 12 - halv 1 då gick vi vidare till gröna lund! Åkte inte så väldigt många karuseller, har blivit feg av mig + blir yr och illa mående :( jag som älskade karuseller förr. Men ajja på kvällen kollade vi på sommarkrysset, yohio, brolle, amanda fondell, the fooo och Jonas gardell var där. Alla små flickor blev helt galen så fort dom nämnde the fooo eller när dom såg dom. Asså hahah jag stog bara å skratta åt dom, har kan man bli så galen som dom, sjukt! ^^ iaf orkade inte stå å kolla på hela sommarkrysset, så drog å åkte nån karusell istället, sen innan dom stängde så gick jag å pappa och spela på chokladhjul. Jag sa till pappa att vi ska ha geisha, joomenvisst vann vi de! ;) sen gick vi till hjulet där dom har chips Vi hade en bricka där högst siffran var 95, och hjulet stannade på 96, det var riktigt suurt! Men that's life. Grönan stängde kl 11, så vi drog hem till hotellet då och alla somnade på en gång. Var så himla trött allihopa. Sen på söndagen så var vi till gallerian och shoppade lite å sen så drog jag engla alfred och stina till naturhistoriska museet, och pappa Joel å Alva åkte båt. Sen drog vi hem till hotellet käka lite å drog sen hem. Hemma hade jag mina fina älsklingar som väntade. Gustav och Daisy, å Daisy blev alldeles galen hon började gnäll å springa runt mig för hon blev så glad :') blev väldigt glad jag oxå, hade ju saknat dom såååå himla mycket. <3
Bilder kommer senare!

C ya ;*

Av Linnéa Sund - 11 augusti 2013 01:11

Hjääälp!! Vet inte hur jag ska göra med håret.. -.-' fortsätta med blont eller färga brunt eller rött eller också blont med ljusbruna slingor?? Beslutsångest. Behöver hjälp tack! ?

Av Linnéa Sund - 4 augusti 2013 21:59

Haft mysig helg, igår åkte jag, brorsan å min Älskling upp till Sundsvall åkte bussen 8.25 upp dit åså åkte vi hem med mamma å Marcus :)
Var till hööks å köpte ridbyxor och ridskor, köpte även en vinterjacka till Daisy och en leksak :-) sen gick vi runt i olika affärer å kika lite, sen var vi till Ikea å kolla oxå! :) åå vad jag vill flytta hemifrån å inreda lägenheten som jag själv vill ha den, myysigt! :) iaf så var vi till ö&b å kolla lite köpte en leksak till Daisy där oxå :-) sen gjorde vi väll inte så mke mer där, åkte hem å var hemma sen resten av kvällen :-)

Idag så vart jag väckt av Engla som ringde å fråga om jag ville med å åka båt, så jag å Daisy följde med :) hon tyckte de var ungefär lika hemskt som å åka bil x) iaf så åkte vi ut till nån ö, de tog väll ca 30-40 min å åka dit å då gasa Vi på oxå, var där hela dagen sen åkte vi å kolla på ett annat ställe som var alldeles bredvid den ön Vi var på :-) var riktigt mysigt å åka båt å vara där på ön :-) har ju aldrig åkt pappas båt som han har nu har aldrig ens suttit i den x) å det är andra sommaren han har den nu, så de var första gången idag ^^

Hare bäst :*

Daisys vinterjacka :')

Daisy brukar inte tycka om att bada, men idag gick hon i självmant :)
Min fina flicka <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards