ssundklinnea

Alla inlägg under april 2013

Av Linnéa Sund - 29 april 2013 18:50

Känner att jag har blivit sjukt duktig! :D pluggar lite då å då nu förtiden! + att jag tycker de är kul!? :o måste vara nå fel på mig x) men känner mig även stolt över mig själv, visst kke lite sent å komma på å plugga å så nu när de inte är långt kvar i skolan.. häh. Fast ioförsig så ska ja ju gå ett år till efter studenten eller inte säkert att de blir ett år. Kan ju bli ett halvår oxå eller nå. Beroende på hur mycket jag ligger efter. .

Har vare i skolan idag iaf, en lektion. Sen har jag vare med johan på besiktningen idag oxå :) skulle besiktiga hans morsas bil en v70 (volvo) men dom hade ju tydligen ingen bokad tid för den haha, som hans morsa tydligen trodde. Men åkte å bytte bil då till johans bil en v40 oxå en volvo. Den hade han ombess på. Men den gick igenom idag ! :)
Sen skjutsa han hem mig å han drog hem sen har ja inte gjort så mycket mer idag..

Men nu skruvar ja upp musiken till max å ska plugga ihjäl mig.

Ha de bääst! :*

Av Linnéa Sund - 28 april 2013 18:21

Var ute å åkte moppe en sväng igår kväll gustav åkte med isak och jag åkte med bojjan :)) sjukt kallt vare men roligt! Drog hem typ strax efter 22 gustav satte sig då å spela och jag la mig i sängen å kolla tv :)
Idag har bara varit en lat dag, lega i sängen hela dan typ ;)
Ska väll gå å köpa oss en varsin pizza nu snart å flöööta oss lite ;)

Är inge taggad till på onsdag så tränings tävlingen är.. har inte gått så värst bra dom 2 senaste ggr vi har hoppat.. men de får gå som de går, krutov är endå såå himla duktig! Så de är väll bara å försöka tagga till å sen antagligen tagga om tills den 4e då de kke blir en runda på 80 cm på tävlingen då ! :)
Ha en fortsatt bra söndags kväll allihopa! ;*

Av Linnéa Sund - 27 april 2013 13:26

Ligger i sängen hos min älskling med vovvarna å kollar på nu blåser vi snuten :) skit rolig film!
Får se vad som händer senare om vi kke drar ut en sväng :)

Justja fick jackan igår, har inte tagit nån bild på sen än, men fixar de när jag orkar så får ni se den då ;)

Yodas fräna stil som han har när han sover ;) (han ligger mellan mina ben)
Även att han får nå ryck i ena bak benet ibland. Ser skit fult ut! ;)

Av Linnéa Sund - 26 april 2013 06:49

Uppe med tuppen idag. Håller på å ska göra mig i ordning nu, sen iväg till skolan å ha ekl nationella -.- orkar inteee..

Ajja ha en bra dag alla :)

Av Linnéa Sund - 25 april 2013 22:30

Hoppade ut idag för första gången å hästen va lite rädd för små saker osv. I början när vi skulle hoppa så ville han inte riktigt.. men sen så gick han skit bra! Hoppade 80 oxå å de tyckte han va jätte roligt å han va såå himla duktig :") lilla kiwin <3
Ska väll ta å sova nu snart har nationella i svenska imorn mellan 8.05 - 11 tror ja den va å då hat vi lunch i typ 30 - 40 min sen fortsätter provet i en timme till kke.? -.- verkligen inte taggad..

Godnatt!

Av Linnéa Sund - 25 april 2013 14:40

Vare på skolan idag hade religion lämnade in en uppgift som skulle vara inne idag sen hade vi turism satt å kollade på dom som skulle redovisa lite olika grejer om italien. Sen blev jag kvar på skolan en stund för jag skulle käka med gustav så gjorde de, sen drog jag hem vid 12.40 :) har varit hemma ett tag, ska iväg till stallet ikväll å hoppa :D börjar en halvtimme tidigare för vi ska börja hoppa ut nu :)
Får väll se hur de går då :D
Skriver väll nånting senare oxå.

Ha de bra :*

Av Linnéa Sund - 24 april 2013 15:03

Varit i skolan hade religion och konferens & reception, käkade sallad på skolan för de va nå vidrig fisk idag. Blääää.. sen drog jag å ronja ner till stan jag köpte cigg sen gick vi till skutan å köpte en varsin banana split fast de blev en annanas split för dom hade inge banan. Iaf sen drog vi inåt mot stan satte oss ute i solen å vänta på att ronjas mamma skulle komma med hundarna, när hon kom så va vi ute å gicl runt lite här å där med dom. Myysiiii! :))

Har nyss tvätta håret å så, får väll se vad som händer senare.

Have a nice day :*

Av Linnéa Sund - 23 april 2013 23:31

Har sutit å pluggat heela kvällen! Sen typ 7 ikväll tills nyss.. inte likt mig, jag brukar aldrig plugga xo
Så har varit duktig ikväll! Gjort klart hemtenta å massa grejer å kollat igenom häftet till nationella på fredag.. fattar ingenting av de.. menmen de går som de går. Man kan inte göra mer än sitt bäst.
Men nu är jag väldigt trött å ont i huvve efter massa plugg. Så nu säger jag godnatt! :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards