ssundklinnea

Alla inlägg under januari 2014

Av Linnéa Sund - 27 januari 2014 16:58

Nu så, efter att ha rökt i några år nu så är sista blossen tagen! Nu jävlar ska skiten bort, de här ska och måste jag bara klara !! Heja mig!

Av Linnéa Sund - 12 januari 2014 19:51

Som vanligt bara varit en slappsöndag.. Då man bara ligger i sängen hela dan, sov hos Gustav igår till idag. Varit ute å busa lite ned Daisy i snön, som hon älskar sååå mycket. Hon är så sööt när hon skuttar omkring i snön ^^
Iaf blev hämtad av mamma strax före 5 då dom hade varit på stallet. Åkte hem käka, duscha å gick å la mig. Så jag ligger i sängen nu med världens huvudvärk, blir en tidig natt känns det som då jag även ska upp å köra kl 7.30 imorn bitti :-)
Ska köra varje dag den här veckan med körskolan, sen har ja inga fler inbokade lektioner. Men bokar in dom nån gång under veckan då vi kanske har ett hum om hur många lektioner till som behövs.

Ha en fortsatt bra kväll.
Själv ska ja ut å ta en kvälls cigg å försöka sova sen, så godnatt! :-)

Av Linnéa Sund - 10 januari 2014 11:59

Vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera.. Ska försöka skärpa mig! Har precis kommit hem efter att ha varit å kört på trafikskolan.. Min 5e av 10, men behöver nog boka in nån mer sen oxå.. Men började med 10st. Är iaf på fas 9 av 16 nu. Å i fas 10 är de många punkter å de behövs typ minst 4 körlektioner på den fasen. Sen är det nån mer fas, åså sen dom andra faserna är halkbanan osv. Men de börjar iaf närma sig sakta men säkert ;-)
Ska plugga lite körkortsteori nu oxå.

Nu har de kommit snö igen oxå.. Vad tycker ni om de?
Jag tycker iaf att de är lite sent för snön å komma nu. Det hade varit en annan sak om den hade kommit i november/december istället och legat kvar nu..
Men ajja nu är snön här iaf.
Å pappa köpte ju en snöskoter för nån vecka sen, så hoppas han kan ta ut den till lingarö så kan jag, Gustav å pappa åka tillsammans eftersom gustavs farfar oxå har en :-)

Ajja, ska plugga till körkortet nu iaf, så ha en bra dag! :*
Ska försöka skriva något senare oxå :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards