ssundklinnea

Alla inlägg under december 2013

Av Linnéa Sund - 20 december 2013 10:14

Ligger i sängen å myser med lillskrutten min, ska snart kliva upp å dra ut på en prommis, sen blir de väll duschen å sen kolla med Gustav å Tommy om när dom slutar, så vi kan åka till pappa å va i garaget å fixa Tommys bil nån gång.. Får se vad kvällen har att bjuda. De kommer iaf as mycket folk hem hit, så de är väll bäst att jag å Daisy hittar på något annat ^^

Bara 4 dagar kvar till jul! För första gången på evigheter längtar jag verkligen till julen, de är antagligen bara för att jag har Daisy nu, då de är första gången för henne osv. :-)

Men ha en bra dag iaf, :-)

Av Linnéa Sund - 17 december 2013 10:29

Är i skolan nu, sitter å väntar på Ronja :-) körningen imorse gick superbra! Det va skit kul å ville bara fortsätta ;-) vi planerad även hur körningen resten av gångerna kommer att se ut, har satt ett datum/mål på när jag ska försöka vara klar med allt å ha körkortet, så hoppas de håller så har jag körkortet om 2 månader! :-D

Så de är bara å plugga som fasen å köra så mycket som möjligt med både trafikskolan och hemma. Är supertaggad iaf! :-D

Ha en fortsatt bra dag! :-*

Av Linnéa Sund - 17 december 2013 06:55

Uppe före toppen idag, taggar till för första körlektionen idag! Är jätte nervös, men de kommer nog gå bra.. Hoppas jag. ;-)

Godmorgon å ha en bra dag! :-)

Av Linnéa Sund - 16 december 2013 21:48

Känner att jag är väldigt aktiv här.. Hehe.. Eller inte.
Allt är iaf bara bra med mig! Allt flyter på krutov går superbra, Daisy är åså duktig.. Tror hon dock börjar komma i trotsåldern då hon typ vägrar lyssna å kör sitt "eget race" ;-) skit jobbigt äre iaf! Men hon tycker de är superkul med snön! Har världens bästa familj, vänner å pojkvän! Allt bara flyter på! :-) dock känner jag mig väldigt stressad till julafton, för jag har inte fått hem 3 julklappar än, som jag beställde för snart fyra veckor sen.. -.- resten av julklapparna är iaf klar! Har bara något litet till julklappsspelet kvar.
Var ute å övningskörde med mamma idag, de gick superbra! Nu ligger jag å kollar morden i Sandhamn å taggar för första körlektionen med trafikskolan imorn bitti, så är ni smart.. Håller in mellan halv 8 till halv 9 ;-)

Godnatt! :-*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards