ssundklinnea

Direktlänk till inlägg 4 maj 2013

inte varit lika

Av Linnéa Sund - 4 maj 2013 10:54

Känner att jag inte har varit lika aktiv den senaste veckan, sorry för de!
Men de har väll inte hänt så mycket.. valborg i tisdags drack lite å smällde smällare å hade de riktigt trevligy trots att de va så kallt! 1a maj tränings tävling men den har ja ju skrivit om! ;) torsdag hoppträning gick skit bra! Och tror inte jag har skrattat så mycket på en ridlektion nån gång. De blev typ storm mot slutet av lektionen å johanna hade cremo å han tycket ju inte om blåsten så där jätte mycket x) så han blev rädd för typ allt! Å johanna satt å typ små skrek xD såg för jäkla roligt ut, åse stog oxå å skrattade åt dom, haha! :)
Igår (fredag) skola en sväng skulle ha redovisning av projekt arbete men de va inte så många som kom dit. De skulle ha hållit på fram till 11.40 men slutade strax före 10, å man får inte godkänt om man inte redovisa muntligt, å lärarna har tydligen inte så mycket tid till å redovisa resten av veckorna, så jag får kke IG för att ronja inte var där .. vi hade ju tillsammans.
Iaf sen efter att jag kom hem från skolan så låg jag i soffan i princip hela dan för jag var så dålig :( usch va jag hatar min mage! Och dom där tabletter na som skulle hjälpa, har ju snarare gjort de sämre.. å jag vill inte tillbaks till den där jävla läkaren heller.. -.-
Ajja ligger i sängen nu känner mig liite bättre iaf, å blir jag ännu bättre tills sen nån gång så kommer jag nog dra till gustav :)

Ha de bra! De ska jag iaf försöka ha med min mage -.-"

Btw; jackan på bilden som jag fick förra veckan som jag hade beställt :) i love it! :]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa Sund - 8 maj 2014 14:41

Igår fick jag reda på att jag fick lägenheten som jag har kollat på i iggesund. Det är en jätte mysig pch fin 1a på safirgränd 3, och det verksr vara ett väldigt trevligt område, fint är det där oxå. Iaf så fick jag nyckeln igår så idag ska jag börja...

Av Linnéa Sund - 16 april 2014 09:29


Yes! Som rubriken lyder så är jag ju ledig på onsdagar. Såå skönt, går i skolan imorn och sen äre påsklov, såå efterlängtat! I måndags var jag till Bollnäs och kollade på bil, kom även hem med den! (Y) en svart Volvo 740, är väldigt nöjd med köpe...

Av Linnéa Sund - 13 april 2014 21:18


Söndagskvällarna är seriöst nästan dom bästa, förutom att man får ångest varje gång man kommer på att det är måndag imorn. Iaf var ute på maln en sväng så min lilla busfia fick busa lite :-) Nu ligger vi å myser i soffan till "the girl with dragon...

Av Linnéa Sund - 13 april 2014 15:55


Varit på stallet en sväng idag, då det är dressyrtävling där heela dagen. Daisy följde med oxå å blir helt knäpp på stallet, hon är helt galen i hästarna xD hon fick även hälsa på en powderpuff valp på typ 12 veckor, såå jävla söt :') Måste hitta e...

Av Linnéa Sund - 12 april 2014 14:43

Lördag idag, men ingen riktig sovmorgon inte. Lördagar innebär jobb på stallet, på handikapp ridning. :-) så mysiga människor . Efter att jag kom hem så blev de lite moppeskruvning, ska kolla nu om den startar annars får Gustav fortsätta själv ^^...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards